Regulamin

OBOWIĄZUJE OD 1 STYCZNIA 2022

Regulamin i ogólne warunki oraz zasady działania sklepu internetowego vava.com.pl

 § 1 Dane Firmy

    1. Właścicielem sklepu internetowego vava.com.pl jest:

PRO DIGITAL Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław
NIP 8943081878, REGON 364982343,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000628661

§  2 Definicje

    1. Dostawca / Sprzedawca – my – czyli właściciel sklepu internetowego vava.com.pl
    2. Sklep – oznacza sklep internetowy działający w domenie vava.com.pl
    3. Klient – ty – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie
    4. Zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego
    5. Regulamin opisuje zasady na jakich sprzedajemy produkty i usługi i jest częścią umowy sprzedaży w naszym sklepie.
    6. Aby dokonać zakupu w sklepie – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

 § 3 Asortyment i Ceny

    1. W naszym sklepie internetowym prezentujemy w sposób zdalny produkty i usługi i zapraszamy Cię do zawierania umów sprzedaży. Nie jest to oferta ani zapewnienie ze strony Sprzedającego.
    2. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
    3. Podane ceny są cenami brutto – zawierają podatek VAT i są podawane w polskich złotych (PLN). Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
    4. Na każdy sprzedany produkt wystawiamy fakturę VAT, niezależnie od typu Klienta, który dokonał zakupu. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
    5. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – powiadom nas o tym pisemnie lub mejlowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
    6. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
    7. Naszym obowiązkiem jest dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.

§ 4 Zamówienia

    1. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową vava.com.pl lub mejlowo.
    2. Aby robić zakupy w vava.com.pl możesz, ale nie musisz, rejestrować się w sklepie. Konto możesz zarejestrować podczas zakupu lub korzystając ze strony pl/rejestracja Potwierdzenie rejestracji otrzymasz na adres e-mail.
    3. Konto w sklepie możesz usunąć w dowolnej chwili wysyłając email na adres rodo@vava.com.pl z adresu email przypisanego do Twojego konta.
    4. Reklamacje związane z twoim kontem w sklepie możesz wysłać na adres reklamacje@vava.com.pl. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
    5. Jeśli zarejestrujesz konto w vava.com.pl, twoje zakupy staną się łatwiejsze. Uzyskasz także dostęp do opcji takich jak historia zamówień.
    6. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym: przeczytaj informacje o produkcie, dodaj do koszyka produkty, wybierz sposób dostawy, wybierz sposób płatności, wprowadź dane odbiorcy, sprawdź podsumowanie swojego zamówienia, złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
    7. Złożone przez Ciebie zamówienie zostanie potwierdzone w formie Nowego Zamówienia (wiadomość elektroniczna e-mail w temacie „Twoje Zamówienie”). Stanowi ono potwierdzenie doręczenia Zamówienia na serwer poczty elektronicznej Sprzedającego.
    8. Po otrzymaniu zamówienia rozpatrujemy je pod kątem możliwości realizacji. W szczególności warunkiem Potwierdzenia Zamówienia jest dostępność Towaru. Zastrzegamy sobie prawo do anulacji złożonego Zamówienia, jeżeli zostało ono złożone w sposób sprzeczny z regulaminem lub gdy Użytkownik rażąco narusza jego postanowienia.
    9. W przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa: a) poinformujemy Cię o anulowaniu Zamówienia w całości (Zamówienie uważane jest wówczas za niezłożone) albo b) zaproponujemy anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa lub c) możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty lub możesz odstąpić od umowy.
    10. W momencie przyjęcia Zamówienia do realizacji na mejla, którego podałeś w zamówieniu podeślemy potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży.
    11. Możesz anulować złożone zamówienie w dowolnym momencie do czasu otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży.
    12. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu wysłania potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży.

§ 5 Dostawa

    1. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
    2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
    3. kurierem,
    4. do paczkomatów,
    5. do naszych punktów stacjonarnych – ich listę znajdziesz na pod adresem vava.com.pl/kontakt
    6. W szczególnych wypadach niektóre z form dostawy mogą być niedostępne.
    7. Koszt dostawy sprawdzisz na vava.com.pl/dostawa
    8. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.
    9. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu.
    10. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
    11. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną:
    12. Przy dostawie kurierem: zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki. O fakcie złożenia reklamacji i poinformuj nas wysyłając mejla na adres moj@vava.com.pl z adresu email z adresu email przypisanego do konta / użytego przy składaniu zamówienia.
    13. Przy dostawie paczkomatem: pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu; umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu; zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu i poinformuj nas wysyłając mejla na adres moj@vava.com.pl z adresu email z adresu email przypisanego do konta / użytego przy składaniu zamówienia.

§ 6 Płatności

    1. Dostępne formy płatności w naszym sklepie:
      1. karty płatnicze:
        * Visa
        * Visa Electron
        * Mastercard
        * MasterCard Electronic
        * Maestro
      2. przelew (przedpłata) na konto bankowe
      3. przelew natychmiastowym (tzw. PayByLink)
      4. szybkie płatności BLiK i Google Pay,
      5. karty podarunkowe vava.com.pl
    2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
      1. kurierem,
      2. do paczkomatów,
      3. do naszych punktów stacjonarnych – ich listę znajdziesz na pod adresem vava.com.pl/kontakt
    3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online PAYNOW jest mBank S.A.
    5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

 § 7 Prawo do odstąpienia od umowy

    1. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
    2. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
    3. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać mejlem na adres: zwroty@vava.com.pl lub pocztą na adres PRO DIGITAL Sp. z o.o. Sp. k., ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław. Formularz zwrotu znajdziesz na stronie: vava.com.pl/zwroty
    4. Zwracany towar należy przesłać na adres naszego magazynu, tj. PRO DIGITAL Sp. z o.o. Sp. k., ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław.
    5. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
    6. za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
    7. kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby, na przykład zestaw kina domowego o indywidualnych parametrach lub komponentach
    8. dostarczyliśmy Ci produkt w zamkniętym opakowaniu ze względów higienicznych i zdrowotnych, a Ty je otworzysz.
    9. wylicytowałeś produkt w drodze aukcji publicznej;
    10. kupujesz produkt, który po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami np. lampy do projektora
    11. Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje. Bierz pod uwagę fakt, iż w projektorach lampy i źródło światła mają ograniczoną żywotność. Testowanie projektora powyżej 1h może oznaczać, iż produkt nie będzie uznany jako pełnowartościowy i nie będzie mógł być przez nas wprowadzony do obrotu jako nowy, a twój zwrot uznany.
    12. Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot.
    13. Jeśli odstępujesz od umowy, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.
    14. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
    15. Pamiętaj, że jeśli kupisz produkt w ramach zamówienia do którego były dodane gratisy lub produkty w cenach promocyjnych, możemy wymagać zwrotu wszystkich produktów z zamówienia.

  § 8 Reklamacje

    1. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
    2. Reklamację produktu z tytułu rękojmi możesz nam złożyć w dowolnej formie w formie. Zalecamy jednak, żebyś zgłosił ją w formie wiadomości e-mail na adres reklamacje@vava.com.pl co pozwoli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
    3. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej Twójnumer zgłoszenia (numer RMA) oraz instrukcję, co zrobić dalej.
    4. Reklamowany produkt możesz:
    5. dostarczyć do jednego z naszych punktów stacjonarnych,
    6. przesłać na adres: PRO DIGITAL Sp. z o.o. Sp. k., ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław
    7. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
    8. Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.
    9. Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 50 zł za każdy magazynowany towar.
    10. Większość produktów, które oferujemy w naszym sklepie, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.
    11. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych.
    12. W przypadku zakupów prywatnych czas trwania rękojmi wynosi 2 lata.
    13. Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z poza sądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:
    14. Złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR
    15. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL) W formularzu podaj nasz adres mejlowy: reklamacje@vava.com.pl
    16. złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej: uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

 § 9 Przetwarzanie Danych Osobowych

    1. Kiedy rejestrujesz konto w naszym sklepie lub składasz zamówienie, dobrowolnie podajesz nam swoje dane osobowe. Jeśli nie podasz nam tych danych, nie będziemy mogli przyjąć Twojego zamówienia. Twoje dane osobowe przetwarzamy na potrzeby rejestracji konta, obsługi zamówienia, obsługi posprzedażowej, a także w celach marketingowych (ale tylko wtedy kiedy wyraziłeś na to zgodę).
    2. Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz je też samodzielnie zmieniać w ustawieniach swojego konta.
    3. Twoje dane osobowe przetwarzać będą wspólnie na podstawie z art. 26 ust. 1 RODO:
    4. Właściciel vava.com.pl czyli PRO DIGITAL Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą we Wrocławiu;
    5. PRO DIGITAL Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy: 53-439, ul. Grabiszyńska 163, NIP 8943058939; REGON 360533921
    6. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w naszej polityce prywatności. Wejdź na stronę: vava.com.pl/politykaprywatności. Pod tym adresem znajdziesz szczegółowe informacje o Twoich prawach i o przetwarzaniu Twoich danych osobowych przez administratora.

  §10 Przetwarzanie Danych Osobowych

    1. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać.
    2. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz lub w formie wiadomości e-mail na adres zarejestrowany w systemie.
    3. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.
    4. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu vava.com.pl

O nas

VAVA to marka znana ze swoich przemyślanych produktów technologicznych, a pierwszy projektor marki okazał się prawdziwym hitem. Produkt był tworzony w ścisłym kontakcie z użytkownikami, aby maksymalnie przybliżyć go do ideału urządzenia, na które czekają klienci. W kampanii crowdfundingowej, użytkownicy zarezerwowali setki urządzeń jeszcze w fazie przedprodukcyjnej!

Informacje

Kontakt

Social Media

Copyright @ 2022 vava.com.pl

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping